גרסת PDF
אוקטובר-נובמבר 2011

מלחמות הפטנטים שהתחוללו לאחרונה מספקות לקחי הישרדות חשובים

במהלך החודשים האחרונים התפרסמו בהרחבה ידיעות על "הילולות" של קניית פטנטים על ידי חברות גדולות, ששילמו מיליארדי דולרים תמורת תיקי פטנטים רחבי היקף. בעוד שרוב החברות אינן יכולות לשלם מיליארד דולר עבור פטנטים, כל חברה, ללא תלות בגודלה, יכולה להפיק לקחים רבי ערך מהמגמה המתרחבת הזו.

להמשך המאמר הקישו כאן

אירועים

שינויים משמעותיים בחוקי הפטנטים עשויים להעלות את ערך החברה שלכם:
בחרו מתוך חמשת הסמינרים!

Special Session Executive's Guide דרכים חדשות להגנה על הטכנולוגיה שלכם ולחסום את המתחרים: מה שכל מנהל צריך לדעת
מושב מיוחד למנהלי חברות בחסות אוניברסיטת חיפה

25 באוקטובר 2011
17:00 – 19:30: קבלת פנים עם כיבוד קל בשעה 17:00; תחילת הסמינר בשעה 18:00 בדיוק

השינויים הגורפים ביותר שהוכנסו במערכת רישום הפטנטים בארה"ב מזה למעלה מ-50 שנה הפכו לחוק בחודש שעבר. שינויים אלה ישפיעו על האופן שבו חברות ישראליות משיגות פטנטים ועל האופן שבו חברות ישראליות יכולות לחסום את המתחרים. לדוגמה, המערכת החדשה תאפשר לכם לעצור את המתחרים שלכם במשרד לרישום פטנטים באמצעות הליכים שעלותם נמוכה יחסית. אולם אם לא תפקחו עין על פעילויות רישום הפטנטים של מתחריכם, אתם עלולים להפסיד את ההזדמנות רבת הערך הזו. מערכת הממציא-הראשון-שמגיש-בקשה החדשה תקנה חשיבות מיוחדת להגשת בקשות ארעיות מהירות לרישום פטנטים. אולם בקשות ארעיות עלולות לגרום נזק רב אם אינן מוגשות כהלכה. במסגרת סמינר זה, עו"ד ממשרד פניגן, אנתוני טרידיקו וגרשון פניטש, יקנו לכם את הידע הנחוץ על מנת לקבל החלטות חשובות בדרג הניהולי בסביבה המשתנה הזו.

כדי להירשם, נא להקיש כאן.


IP Managers Program IPR מה שכל מנהל קניין רוחני צריך לדעת אודות שינויים משמעותיים בחוק הפטנטים של ארה"ב
סמינר מיוחד בן חצי-יום למנהלי קניין רוחני, בחסות IPR’s InHouseIPForum

25 באוקטובר 2011
13:30 – 18:00: כולל הפסקות קפה וקבלת פנים עם כיבוד קל החל משעה 17:00

בחודש שעבר חתם הנשיא אובמה והקנה תוקף של חוק לשינויים גורפים במערכת רישום הפטנטים של ארה"ב. החקיקה החדשה כוללת את הרפורמות המשמעותיות ביותר בתחום הפטנטים בחמישים השנים האחרונות, ותעסוק בהיבטים רבים של עיסוקכם המקצועי. השינויים כוללים הסטה של העדיפות מהראשון-להמציא אל הממציא-הראשון-שמגיש-בקשה; סדרה של מנגנונים חדשים לערעור על פטנטים שנרשמו בארה"ב; מנגנונים לערעור על בקשות לרישום פטנטים שהוגשו בארה"ב; שינויים בהגדרות של ידע מוקדם (prior art); הליך חדש לבדיקת גזירה של פטנטים במשרד לרישום פטנטים וסימני מסחר (PTO); דמי רישום פטנט מופחתים לגופים הזכאים לכך; שינויים בחוק הסימונים; שינויים בהגנת הפרה מכוונת, ועוד. עורכי דין ממשרד פניגן, אנתוני טרידיקו וגרשון פניטש, יסבירו את ההשלכות המעשיות של כל אחד מהשינויים על עיסוקכם המקצועי היומיומי.

כדי להירשם, נא להקיש כאן.


Journey פאנל M&A: מדוע חברות טכנולוגיה מובילות מבצעות עסקאות קטנות?

כנס Journey 2011 , מלון הילטון, תל אביב
2 בנובמבר 2011

עו"ד ושותף במשרד פניגן, גרשון פניטש, יצטרף למרצים מארק לאבל מ-PayPal, ג'ף הרבסט מ-Nvidia, שלמה מרקל מ-Broadcom והראל בית-און מ-Viola PE לדיון שידון בכוחות המניעים את חברות הטכנולוגיה הגדולות לשתף פעולה או לרכוש חברות קטנות יותר. גרשון יסביר כיצד תיקי קניין רוחני שמפותחים בצורה אסטרטגית יכולים לסגור עסקה, וכיצד חברות יכולות להשתמש באסטרטגיית הפטנטים כדי למצב את עצמם בצורה הטובה ביותר לקראת רכישה.

כדי להירשם, נא להקיש כאן.


Journey 2011 Conference in Tel Aviv מלחמות פטנטים שהתחוללו לאחרונה מספקות לקחי הישרדות חשובים לחברות ישראליות
כנס Journey 2011, מלון הילטון, תל אביב

סמינר ארוחת בוקר
2 בנובמבר 2011

במהלך החודשים האחרונים שילמו חברות גדולות מיליארדי דולרים תמורת תיקי פטנטים רחבי היקף. למרבה ההפתעה, מספר אנליסטים הצביעו על כך שבכל אחד מהמקרים האלה, עיקר הערך הטמון בתיקי פטנטים גדולים אלה מקורו בקבוצה קטנה יחסית של פטנטים. בינתיים, ענפים שלמים נתונים במלחמה וחברות תובעות אחת את השנייה על קומץ הפטנטים החזקים ביותר שלהם. הלקח שנלמד מכך הוא שלא כל הפטנטים שווים בערכם. ישנם פטנטים שמייצגים שווי עצום, בעוד שפטנטים אחרים עשויים להיות חסרי ערך. במהלך סמינר ארוחת הבוקר, יסבירו השותפים במשרד פניגן, ג'ף ברקוביץ' וגרשון פניטש, כיצד להבדיל בין פטנטים חזקים לחלשים, ואיך, בעזרת תכנון אסטרטגי ועסקי, ניתן להטות את תיק הפטנטים לכיוון פטנטים שימשכו את תשומת לבם של מתחרים, משקיעים ושותפים פוטנציאליים.

הסמינר מיועד למנהלי חברות. הכניסה באמצעות הזמנה בלבד. לבקשת הזמנה, נא להקיש כאן.


Ort Braude College שימוש בפטנטים להגנה על חידושי תוכנה
סדנת Haifa Verification Conference (HVC) 2011

המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה, כרמיאל
4 בדצמבר 2011

סדנת HVC 2011 מיועדת לאנשי מקצוע בתחום מדעי המחשב/טכנולוגיה. השותפים במשרד פניגן, דארן ג'ירון וגרשון פניטש, יסבירו בהרצאה כיצד ניתן להשתמש בפטנטים כדי להגן על חידושי תוכנה וידריכו את המשתתפים כיצד לזהות מתי פטנטים בתחום התוכנה יכולים להעניק לבעליהם את הערך הרב ביותר. הסדנה פתוחה למשתתפים ללא תשלום, כחלק מ-HCV 2011, אולם נדרשת הרשמה מראש ומספר המקומות מוגבל.

כדי להירשם, נא להקיש כאן.


דירוגים של פניגן

האיגוד הלאומי לנשים מנהלות ועורכות-דין (NAFE) דירג את פניגן כאחד מ-50 משרדי עורכי-הדין הטובים ביותר עבור נשים

22 עורכי-דין ממשרד פניגן דורגו כ'עורכי-הדין הטובים ביותר באמריקה' לשנת 2012 במהדורת The Best Lawyers in America

אודות פניגן

משרד עורכי הדין הגדול בעולם בתחום הקניין הרוחני עם למעלה מ-375 עורכי דין. קבוצת פניגן עוסקת בכל תחומי הקניין הרוחני לרבות: פטנטים, סימני מסחר, סימן רשום, סודות מסחריים, הכוללים מתן ייעוץ, טיפול בתביעות, רישום וליטיגציה. המשרד מייצג לקוחות בתחומי הקניין הרוחני בנושאים הקשורים למסחר בינלאומי, ניהול תיקים, אינטרנט, מסחר אלקטרוני, חוזים ממשלתיים, הגבלים עסקיים, ותחרות לא הוגנת.

למידע נוסף, צור קשר עם האחראי על הלקוחות הישראליים, עו"ד גרשון פניטש – 03-7219629 ,gerson.panitch@finnegan.com

Washington, DC ▪ Atlanta, GA ▪ Cambridge, MA ▪ Palo Alto, CA ▪ Reston, VA ▪ Brussels ▪ Shanghai ▪ Taipei ▪ Tokyo

www.finnegan.com

Copyright © 2011 Finnegan, Henderson, Farabow, Garrett & Dunner, LLP | All rights reserved.