גרסת PDF
Back to Main
נובמבר-דצמבר 2012

רקובר ואינגל: שני ישראלים מצטרפים למשרד פניגן

ההודעה המלאה

עורך הדין אריאל רקובר הצטרף למשרד פניגן לאחר שהשלים את לימודיו לתואר LLM (מוסמך במשפטים) באוניברסיטת דיוּק ועבר את הבחינה של לשכת עורכי הדין של וירג'יניה. קודם לכן, אריאל עבד כעורך דין לענייני קניין רוחני במשרד עורכי הדין גילת, ברקת ושות' (חלק מקבוצת ריינהולד כהן), שם ייצג לקוחות ישראלים ובינלאומיים בתיקים של הפרת זכויות בקניין רוחני בפני בתי משפט שונים בישראל, טיפל בהליכי הגשת התנגדויות במשרד הפטנטים וסימני המסחר בישראל, עסק בחקירות של בדיקת נאותות, וכן ניסח חוזי קניין רוחני וניהל משאים ומתנים בעניינם. לפני שהוסמך כעורך דין, אריאל שימש בתפקיד מהנדס ראשי וסגן מפקד של ספינת טילים בחיל הים הישראלי, ואז פנה ללימודים אקדמיים והשלים תואר בוגר במשפטים, בהצטיינות, ותואר בוגר במנהל ועסקים, בהצטיינות, במרכז הבינתחומי בהרצליה.

ההיסטוריה המשותפת של משרד פניגן עם בן אינגל החלה לפני למעלה משלוש שנים, בעת שבן למד במסגרת התוכנית ללימודים מתקדמים היחידה המוצעת בישראל בתחום הקניין הרוחני, הניתנת בבית הספר למשפטים באוניברסיטת חיפה על ידי צוות של עורכי דין ממשרד פניגן. "בן היה אחד הסטודנטים המצטיינים שלנו", מספר גרשון פניטש, שעומד בראש משרד פניגן בישראל. "כשאשתו של בן קיבלה משרה של שליחה באזור צפון וירג'יניה, שמחנו מאוד לצרף לשורותינו את הכישרונות של בן", הוסיף פניטש.

בּן שירת בצה"ל בתפקיד מש"ק בחיל התותחנים, ולאחר שירותו הצבאי פנה ללימודים אקדמיים וקיבל תואר בוגר בפיזיקה מהאוניברסיטה העברית, ותואר מוסמך בדיני קניין רוחני ועסקים מאוניברסיטת חיפה. לפני הצטרפותו למשרד פניגן, בּן עבד כעורך דין לענייני פטנטים בישראל. אנא הצטרפו אלינו בברכת ברוכים הבאים לאריאל ולבּן!


למידע נוסף, צור קשר עם האחראי על הלקוחות הישראליים, עו"ד גרשון פניטש – 03-7219629 ,gerson.panitch@finnegan.com

Washington, DC ▪ Atlanta, GA ▪ Boston, MA ▪ Palo Alto, CA ▪ Reston, VA ▪ Brussels ▪ Shanghai ▪ Taipei ▪ Tokyo

www.finnegan.com

Copyright © 2012 Finnegan, Henderson, Farabow, Garrett & Dunner, LLP | All rights reserved.