גרסת PDF
אפריל/מאי 2015

פטנטים בתוכנה: ניתנים להשגה, אכיפים וחשובים מתמיד בארה״ב

אל תלך שולל אחר הכותרת: "פטנטים בתוכנה הם נחלת העבר!". גם לאחר החלטת בית המשפט מ-2014 בעניין Alice Corp. Pty. Ltd. v. CLS Bank Int’l, המצאות תוכנה רבות עדיין יכולות להירשם כפטנטים.

לאחר פסק דין Alice, הייתה טעות רווחת על פיה פטנטים בתוכנה אינם ניתנים להשגה ואינם אכיפים בארצות הברית. טעות זו עשויה לגרום לחברות מסוימות לוותר על פטנטים באמצאות תוכנה. תהיה טעות לנהוג כך. על מנת לגלות מדוע - לחץ כאן.

אירועי Finnegan

הפטנטים לתוכנה בריאים ושלמים:



חמש עצות מועילות להבטחת הגנה רבת-ערך לחידושי תוכנה.

למידע נוסף, נא לפנות אל Michal.Minitzer-Cohen@finnegan.com.

שבעה חטאים קטלניים בתחום הפטנטים



על מנת להשיג פטנטים חזקים ויקרי-ערך, ממוצבים היטב כדי לעמוד בפני האתגרים של התדיינות משפטית ועניין מצד מתחרים, חובה על יזמים להכיר שבע מלכודות שיכולות להפוך פטנט לחסר-ערך. דארן ג'ירון, שותף במשרד פניגן, יצטרף למומחים אחרים בתחום במסגרת פאנל דיון שייבחן את דרכי הפעולה הטובות ביותר לפיתוח תיק הקניין הרוחני של חברה. מושב זה יספק תובנות וכללים מנחים, הנובעים מניסיון מעשי, על מנת לסייע לכם להחליט כמה מזמנכם ומכספכם עליכם להשקיע כדי לבנות את תיק הפטנטים הטוב ביותר עבור החברה שלכם. מתי התיק נחשב למספיק טוב? איך משתווה ההשקעה שלכם בקניין רוחני לזו של שחקנים אחרים בתחום הנמצאים בשלב פיתוח דומה לזה שלכם? מה מצפים לראות המשקיעים? הסמינר יתקיים ברעננה, ישראל.

למידע נוסף, נא לפנות אל Michal.Minitzer-Cohen@finnegan.com.

אל תחמיצו את ביתן יובל ה-50 של פניגן בכנס ביומד!





חדשות פניגן

06.03.15 משרדי עורכי דין זכאים להתגאות בהישגיהם בתחום חדש של התדיינות משפטית בנושא פטנטים

05.03.15 מגזיןManaging Intellectual Property מעניק ציונים גבוהים לעוסקים בתחום סימני המסחר במשרד פניגן

10.02.15 יועצים משפטיים נוקבים בשמות עורכי הדין המועדפים בתחום הקניין הרוחני

05.02.15 מגזין Managing Intellectual Property מכתיר שוב את משרד פניגן כמשרד עו״ד מוביל בדירוג הפטנטים

מקורות משרד פניגן

משרד פניגן מפרסם ניוזלטרים, בלוגים ועדכוני קניין רוחני, המספקים חדשות, נתונים סטטיסטיים וניתוחים של החלטות עדכניות של בית המשפט. הניוזלטרים והבלוגים שלנו מתמקדים בהחלטות בתי המשפט הפדרליים, בהחלטות ערכאת הדיון והערעור בענייני פטנטים (PTAB), בדיני סימני המסחר וזכויות היוצרים, בתביעות וייעוץ בעניין פטנטים, וברישוי קניין רוחני. על מנת להירשם לקבלת ניוזלטרים, פרסומי בלוגים או עדכוני קניין רוחני, לחץ כאן.

אודות משרד פניגן

משרד פניגן הוא אחד ממשרדי הקניין הרוחני הגדולים בעולם, והנו בר סמכא עבור חברות ישראליות. אנו מייצגים יותר מ-80 חברות מהמובילות והמתוחכמות ביותר בישראל, ומסייעים לפתור מחלוקות בתחום הקניין הרוחני ותביעות הפרת פטנטים, מספקים ייעוץ בנוגע להגנה אסטרטגית על טכנולוגיה על מנת למקסם שווי, מנהלים תיקי פטנטים ומפתחים ערוצי הכנסות באמצעות רישום פטנטים ורישוי יצירתיים. כדברי ה-Chambers USA, "עבודתם של משרד פניגן הנה לא פחות מיוצאת מגדר הרגיל."

למידע נוסף, צור קשר עם האחראי על הלקוחות הישראליים, עו"ד גרשון פניטש – 03-7219629 ,gerson.panitch@finnegan.com

Washington, DC ▪ Atlanta, GA ▪ Boston, MA ▪ Palo Alto, CA ▪ Reston, VA ▪ Brussels ▪ Shanghai ▪ Taipei ▪ Tokyo

www.finnegan.com

Copyright © 2015 Finnegan, Henderson, Farabow, Garrett & Dunner, LLP | All rights reserved.