גרסת PDF
יוני / יולי 2013

הסכמי שיתוף פעולה יכולים למנוע מכם לרשום פטנטים, מאת ד"ר סטיבן פ. או'קונור

הסכמים לשיתוף פעולה בתחום המחקר והפיתוח מהווים לעתים קרובות מרכיב חיוני בדרך להכנסת מוצרים חדשים לשוק ולהשגת אישורים רגולטוריים. אולם בעקבות הסכמים מסוג זה עולה בקביעות השאלה הבלתי-נמנעת: "למי שייכים הפטנטים הנובעים משיתוף הפעולה?" ישנן סכמות רבות הקובעות כיצד לחלק את זכויות הפטנט. אולם בהיעדר תכנון קפדני וסעיפים הנותנים מענה להתנגדויות ייחודיות שניתן לצפות מראש, משרד הפטנטים וסימני המסחר של ארה"ב (USPTO) עלול למנוע בעדכם מלרשום פטנטים על המצאותיכם, אפילו במקרים בהם הסכמי שיתוף הפעולה מבהירים שאתם הם בעלי הזכויות. זה מה שקרה לאחרונה לפרופסור באוניברסיטה, והתיק הזה טומן בחובו לקחים חשובים עבור חברות ישראליות.

כדי לברר פרטים נוספים וללמוד כיצד באפשרותכם להגן על החברה שלכם, לחצו כאן.

אירועי Finnegan

סיפור של אהבה, תשוקה והפרת פטנט



3 ו-4 ביולי, 17:30-20:00, בהרצליה, ישראל.
רמי גולני הוא מרגל ישראלי ידוע שצבר הון רב בהקמת החברה שלו, ספייטק. היה לו הכל. חיים נהדרים, חברה רווחית ביותר ואשת חלומותיו כבת זוג... עד שיריב מימיו של רמי בצבא שב ונכנס לחייו, לקח ממנו את בת-זוגו, גזל ממנו את החברה העסקית שלו, וגנב ממנו את חייו! סיפור המעשה הזה, שנגלל באולם בית המשפט בארה"ב, עוסק באופן שבו ניצל רמי תביעה בגין הפרת פטנט בארצות הברית כדי להחזיר מלחמה שערה. את סיפור העלילה מציגים שחקנים ישראלים מפורסמים, העובדים יחד עם עורכי דין מובילים בתחום של תביעות פטנטים ממשרד פניגן, גרשון פניטש, לאורה מסוּרובסקי ו-ג'פרי ברקוביץ', ומטרתו היא לספק ערך בידורי ולימודי למנהלים בחברות היי-טק ולאנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני. אתם חבר המושבעים. וכמו בכל המחלוקות המשפטיות הדומות המתנהלות בארצות הברית, אתם תמלאו תפקיד בעלילה ותכריעו את עתידו של רמי. לקבלת מידע נוסף, הקישו כאן.

הרצאת ההדרכה - למנהלים השנתית הרביעית בנושא אסטרטגיית פטנטים: כיצד למנוע ממתחרים להעתיק את אלגוריתמי השליטה הקריטית, את האפליקציות לטלפונים ניידים ואת התוכנה שלכם



23 ביולי, 17:30-19:30 בהרצליה, ישראל.
תוכנה נמצאת בכל מקום. בין אם החברה שלכם מפתחת רכיבים אלקטרוניים, מכשירים רפואיים, ציוד עיבוד תעשייתי, טכנולוגיה אלחוטית או תוכנה מסורתית, קרוב לוודאי שתוכנה נמצאת בלב ליבו של מה שמבדיל בין החברה שלכם לבין המתחרים. תוכנה היא המנוע שמאחורי מרחב האפליקציות לטלפונים ניידים, המגלגל מיליארדים רבים של דולרים. תוכנה שוכנת בתוך אמצעי הבקרה של כמעט כל מכשיר חשמלי, והיא שמאפשרת את קיומו של התחום המתרחב במהירות של מחשוּב וניהול נתונים מבוססי-ענן. כתוצאה מכך, ההגנה על המצאות תוכנה היא בעלת חשיבות עליונה עבוּר רוב החברות, יהא תחום עיסוקן הטכנולוגי אשר יהא. במסגרת סמינר זה, המיועד למנהלי תאגידים, נבחן דרכים ייחודיות להגנה על המצאות מבוססות-תוכנה, ונספק למנכ"לים, לסמנכ"לים לענייני טכנולוגיה ולמנהלי תחום הקניין הרוחני רעיונות חדשים לבניית ערך עבור החברה. למידע נוסף, הקישו כאן.

ועידת משרדי עורכי הדין הזרים – הדרך לישראל



27 ביוני, 08:30-17:00, תל אביב, ישראל.
ביום 27 ביוני 2013, עו''ד שותף ב-Finnegan, יצטרף לדיוני פאנל בנוגע לכניסה ולפעילות של משרדי עורכי דין זרים בישראל. הועידה תתקיים במלון קרלטון בתל אביב.
לפרטים נוספים, לחץ כאן.

תכנון פטנטים אסטרטגי ליזמים



28 ביולי 17:00-19:00, תל אביב, ישראל.
במסגרת תוכנית משותפת זו של חממת גוגל ותוכנית Zell ליזמות של המרכז הבינתחומי, נבחן את מושגי היסוד בתחום הפטנטים, את ההבדל שבין פטנטים לבין זכויות יוצרים, סימני מסחר וסודות מסחריים, וכיצד יכולים יזמים להשתמש בפטנטים ככלי-עזר רבי עוצמה לבניית ערך בעסקיהם.
מקום: חממת גוגל - בניין אלקטרה, תל אביב
מרצה: עו"ד גרשון פאניטש, שותף במשרד Finnegan
לקבלת מידע נוסף נא להקיש כאן.

חדשות פניגן

3.6.2013 פעם נוספת דורג משרד פניגן ברשימת The Legal 500 U.S. כנמנה על השורה הראשונה של משרדי עורכי הדין בתחום הקניין הרוחני

30.5.2013 כתב העת Intellectual Asset Management Magazine הכתיר את משרד פניגן ו-25 שותפים במשרד כבעלי מקצוע מובילים בתחום הפטנטים.

24.5.2013 מדריך Chambers USA שב ומדרג את משרד פניגן כנמנה על השכבה העליונה של משרדי עורכי הדין בתחום הקניין הרוחני

ניוזלטרים של פניגן

למידע נוסף בעניין תביעות פטנטים בארה"ב, קרא נא את הניוזלטר של פניגן Full Disclosure.

למידע נוסף בעניין חוקי קניין רוחני בארה"ב, קרא נא את הניוזלטר של פניגן Last Month at the Federal Circuit.

למידע נוסף בעניין חוקי סימון מסחרי, קרא נא את הניוזלטר של פניגן Incontestable.

רישום לקבלת הניוזלטר לחץ כאן.

אודות פניגן

משרד עורכי הדין הגדול בעולם בתחום הקניין הרוחני עם למעלה מ-375 עורכי דין. קבוצת פניגן עוסקת בכל תחומי הקניין הרוחני לרבות: פטנטים, סימני מסחר, סימן רשום, סודות מסחריים, הכוללים מתן ייעוץ, טיפול בתביעות, רישום וליטיגציה. המשרד מייצג לקוחות בתחומי הקניין הרוחני בנושאים הקשורים למסחר בינלאומי, ניהול תיקים, אינטרנט, מסחר אלקטרוני, חוזים ממשלתיים, הגבלים עסקיים, ותחרות לא הוגנת.

למידע נוסף, צור קשר עם האחראי על הלקוחות הישראליים, עו"ד גרשון פניטש – 03-7219629 ,gerson.panitch@finnegan.com

Washington, DC ▪ Atlanta, GA ▪ Boston, MA ▪ Palo Alto, CA ▪ Reston, VA ▪ Brussels ▪ Shanghai ▪ Taipei ▪ Tokyo

www.finnegan.com

Copyright © 2013 Finnegan, Henderson, Farabow, Garrett & Dunner, LLP | All rights reserved.